Superinlägg ;)

Nu ni....Nu tänkte jag att det blir ett långt inlägg om hela hösten och vintern. Eftersom jag inte haft någon tid alls innan så blir detta superlångt ;) Eller, ja ganska :P Tänkte skriva om händelser och mitt shoppingstim jag har kommit in i ;) SNÄLLA KOMMENTERA! Alla bilder är klickbara! Enjoy

September: 

     
26 Kräftskiva hos Linda        27 Klassfest! (jag längst ut till höger) Party :D

Oktober:

   
11 Hagadag Emmy                 Jag kom på att detta           Fick ny garderob :D
                                              nog är den bästa klassen <3

November:
   
  8 Klasstjejmiddag                Vann Juicy Couture          29 Beställde biljetter till
          hos Michelle                        Örhängerna :)             Chris Browns konsert
                                                                                              och hotellrum i Stockholm

December:


   
1Klassdag i Vallda                11 Innebandynatta               Glöggkväll hos Lollo :D
                                                 där vi failade totalt men
                                                         kul var det ;)
    
19 Julavslutning :D             Lisebergsmys med girlsen ;) (jag längst ut till höger)

     
22 Julbak med Therese <3        Lussekatter                        Fixade min smycken :)
    Pepparkakshuset ;)                            blev det med.

   
Väckte lite minnen (jag)               Therese Jag                      Mirro och jag!

   
                   24 Julafton - Mina små tjejer ;)                         Tomten och jag ;)
                          Olivia och Nellie!

Shopping under hösten/vintern: ( Eller iaf lite av det):

     
Vann detta i en blogg :D          Kofta från hm                      Kofta från Zara              

   
Ny tunika från Zara       Muff (?) i Julklapp       Köpte dessa jeans
                                                                               på tradera, för stora!
                                                                              INGEN SOM VILL KÖPA?

   
Ny väska till nyår från Gina    Min rosa mysdress!          Nya rosa stövlar ;)

 
Blommig tunika                  Ängelhalsband i Julklapp
      från Gina 

Ne, nu orkar jag inget mer. Lovar att jag nu hedanefter ska uppdatera mig mycket oftare! Pussar <3


Kommentarer
Postat av: Alice

svar: Åh, jättebra :) Ditt år ser ut att ha varit finfint också.

Datum:2008-12-30 Klockan:21:38:22
URL: http://influence.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jajjemän, fast detta var bara hösten och vintern ;)

Datum:2008-12-30 Klockan:22:11:48
URL: http://kajsafri.blogg.se/
Postat av: elli

hejsan! :)

jag har bestämt att inte svara på några mejl tills på ev måndag då jul, nyår och allt är över på riktigt :) men handlar det om peacetröjan på modette så är den tyvärr såld .



kramar!

Datum:2009-01-01 Klockan:20:26:25
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: - mhalin,

- vart har du hittat dom där "hyllorna" för smyckena ? :D dom var superfina,

&

vartifrån kommer det där änglahalsbandet ifrån ? :D

Datum:2009-01-27 Klockan:19:40:12
URL: http://cconfused.blogg.se/
Postat av: -mhalin,

svar - okej , örhengena- klart, men resten av sakerna då ? :P smycke"hyllorna" och ängel halsbandet (;

Datum:2009-01-29 Klockan:20:09:58
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback