Måndag + Vill ha!

Idag har det inte hänt mycket i mitt liv...nu sitter jag och kollar kläder på internet, finns så mycket fint. Jag söker efter en blommig fin klänning b.la, här har ni några som man önskar ha!

Jag älskar färgen,modellen,jaa..hela klänningen!! :D Vill ha, köper den nog när jag har råd :P Enjoy

None   

NoneDenna var grymt söt, najs rygg med! 

None 
Denna har ju funnits på hm, men alla verkade vilja ha den så den var slut i hela sverige efter några timmar!! 



None Hope, faith and love armband på olika språk från kyssjohanna :D

None Peace halsband också från Kyssjohanna.se  :)

None   Sist men inte misnt.. superfint armband från kyssjohanna :)



Om någon har dessa och vill sälja så är jag intresserad :P Pussar <3 Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback