Midsommarhelgen!

Torsdag: Sista jobbdagen...puh, skönt, kommer inte klara när veckorna är, 5 dagar :P jaja, på kvällen orkade jag inte mycket jag slappade vid tv, och kollade på Tyskland-Portugal bajs också hejade ju på portugal! Ronaldooo...:P fick en skjorta av mamma som jag skulle fått i födelsedagspresent den 13 april men den kom nu för den var sen från internet...så här såg den ut:


Fredag: MIDSOMMAR...en vanlig traditionell svensk midsommar med silllunch..blä åt potatis,ägg och köttbullar....och såklart REGN fast inte hela tiden det va ju skönt. Både Therese och CArin år lunch med oss..släkten. Sedan lotteri och dans kring stången på ängen 3 meter utanför huset...haha jag,Therese,Carin,Petra och Linda dansade faktiskt :P:P haha sen grillade vi som vanligt på kvällen..gott..sen gick vi tjejer hem till Linda där vi så på filmen "what happens in Vegas" med Cameron Diaz och Ashton Kutcher...den var rolig, sen kom lite andra killar också...hahahah xD no comments!! Bild från dagen:


Lördag: Dagen gick jättefort!! Var med Petra och Carin, vi spelade spel och sen på kvällen var vi hos Petra och kolla mer fotboll...med massa folk killar och tjejer igen...

Söndag: Vi landettjejer samma som innan åkte in till Kungsbacka, KM, köpte lite b.la en söt klänning från Bikbok, bild senare i veckan och ett läppglans med spegel och lampa från Liparazzi så nu har jag två! :D superfina och bra, sitter som smäck (?).... Jaja nu ska jag kolla på spa-Ita matchen...tjoo heej! Enjoy 

 Läppglanset från Lipparazzi, finns att köpa på Liparazzi.com :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback