Tisdag

Hade bara samhällskunskap idag, sista lektionen i ettan! Vi rensade bara skåpen och snackade betyg. Sedan åt jag lite mat och sen åkte jag och Therese in till Göteborg för att shoppa! Jag köpte en liten väska som jag ska ha imorgon på avslutningen, en  blomma att ha i håret, en bh, en ring och ett superfint armband. Sedan köpte jag också saker till våra mentorer. Nu på kvällen ska jag locka håret och kolla om jag kan ha det imorgon och självklart heja på Sverige i matchen :D. Pussar Enjoy 
Outfit idag:
                                                                                                                                                  
            
Tubtop - HM                                     Armbandet                       Yttekläderna:
Replay jeans - JC                                                                      Jeansjacka - Twist&Tango
Halsband - Hemmagjort                                                          Skor - Skopunkten
Armband - Konfirmationspresent 2006
(Jaa..jag har tandborsten i munnen) :P

Lite av shoppingen

                 
 Väskan från Wasséns         Supersöta armbandet       Armbandet, och ringen
                                                  från Ur&Penn                       också från Ur&Penn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback