Tisdag + Onsdag

Heej igen. Jag börjar med igår. Efter skolan så cyklade jag hem och sen så var jag med Emilia i några timmar. Vi var på KM, Shoppade lite b.la detta söta linne, och ett solpuder :)



Sedan så var vi hemma lite hos mig och åt mat och hade det mys i solen, jag provade min skolavslutningsklänning som ser ut så här :)




Sen vid sju så åkte jag in till Liseberg med pappsen och förjde med honom och kollade på Amanda Jenssen vilket han gärna ville. Hon var överaskade bra, gillar hennes hesa goa röst!



Det var den dagen. Idag så ska jag softa nu för vi är lediga idag och sen så ska jag in till Göteborg och gå på Eriks student! Det ska bli kul. Ha de bäst. Puss puss ♥ Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback