Heeeeeeeeeej!!

Jag är glad idag! Vet inte riktigt varför men jag bara är det, är nog för att allt i skolan är klart nu innan lovet och för att jag har a-dag idag, har bara varit i skolan i 30 min för utvecklingssamtal, det gick fint <3. Haah, igår hade jag spanska prov vill inte en prata om det, jag är bra i spanska men helt plötsligt kände jag mig värdelös! det gick åt helvete rent ut sagt!! BAJS! Jaja...så på skolbio med, Flyga drake hette den, kanonbra sorglig film, som alla måste se, och här sitter jag och skriver om hur dåligt det gick på ett spanska prov när det finns folk som lever så de i filmen, ni som sett den vet vad jag menar! :) Jaja tänkte visa upp min nya garderob som blev fanastiskt fin, tack pappa! Ni får komma och hälsa på och se den vettja! Eller bilder kanske kommer snart :D 

En annan sak som jag är nyfiken på är vilka som läser den här bloggen, ibland känns det meningslöst eftersom inte många läser den, man kommentera med ditt namn, så kanske jag börjar skriva oftare :P haha nu ska jag laga mat till familjen, vegetarisk lasange och morotskaka :D Ha det bäst! Enjoy

 JAG ÄR GLAD !! :D

Kommentarer
Postat av: Hellin

Jag läser (; Heh.

Datum:2008-10-23 Klockan:16:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback