HEJ!

Nu skriver jag igen. Är det så här dagens barnmodeller ska se ut? Okej att vuxna ska ser "normala" ut utan att skratta men barn SKA bara skratta!! Barn är barn...jag blir trött, de ser ju för seriösa ut!! Reklamen är från Hm och jag tycker faktiskt att barn ska skratta i reklam. Har faktiskt inget speciellt annat att skriva men jag gör allt just nu för att slippa göra läxan :P Hmm...ja jag vet inte men förr förra helgen var det klassfest hos Christian, superkul!! Bilder finns på facebook!! :D Annars så har jag shoppat upp massa pengar på sistonde, idag ett par Vagabondstövlar, har köpt höstjacka med, och massa kläder, b.la en rosa sammetsmysdräkt <3. Jag vet inte om folk läser detta längre men iså fall så kanske ni inser att jag inte skriver så mycket, det tar tid och jag orkar inte det just nu! Bilder är iaf jobbigt att lägga upp! Men här få ni väl en då! Haha nu är det läxtime, det var något jag skulle skriva om men kommer inte ihåg det nu, åå bajs, trött? gammal? jaja pussar Enjoy


Kommentarer
Postat av: emilia

hörrööö !! vi får ses snaaart för nu är jag hemmmaammmmmaaa

Datum:2008-10-10 Klockan:14:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback