Onsdag!

Fy, vad tiden går fort..:( snart är ju lovet slut..jaja positiva tankar!
Idag var jag inne i Göteborg och träffa Pernilla och Cecilia, det var trevligt. Vi år sallad på Paprika och gick runt i massa affärer. På hemvägen efter så gick jag in till Kungsmässan och tröstshoppade för jag var sur :( Trodde nämligen jag skulle vinna ett bud på en Juicy Couture klocka men den jäveln som fick den la ett bud när det var 1 minut kvar  sånt blir jag pistoff på xD  Jaja...Jag har köpt en del på lovet som jag tänkte visa i bilder imorgon ;) Idag tänkte jag bara berätta om min nya mascara som jag köpte i måndags? Maybeline - The colosal volym express heter den! Den är grym, och inte alls dyr! Min favorit innan var Max Factors masterpiece max, men nu är det lika...båda är suveräna!! Jaja nog om mascaror...nu är det lite plugg!! :D Enjoy

                                                Tänk om man kunde få sån här volym, lite mycket kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback