Stressad!

Hej nu har jag bajsmycket iskolan :( Fick migrän igår för allt stress, hinner egentligen inte skriva något idag men jag känner att jag måste, kan behöva en paus från pluggandet :P

Helgen som var va mysig fat jag var vrålförkyld (!). På fredagen var jag egentligen bjuden till Lotta på fest men jag var hemma och vilade istället. På lördagen kände jag mig bättre och var i Göteborg med Emmy. Vi gick runt i Haga och myste, tittade runt i de söta butikerna, fikade en mega kanelbulle och tog massa fina höst kort! Resultatet nedan ;) Sen på kvällen så var vi hemma hos Emmy och kollade på fotbollen. Swerige-Portugal, vi dreglade lite över Ronaldos mage :P hhaha! grrr...Sen på Söndagen var jag på ikea och köpte ny garderob ¨så jag slipper ha mina kläder på tre ställen, kommer kort på den när allt är klart :D Nu måste jag tyvärr tillbaks till pluggandet, har eng redovisning imon. pussar! <3 Enjoy

         
             Jag                                Älskade Emmy ♥                      jag igen :P

      
Den goda STORA bullen.              Hihi :D                                   Jag igen



Hej då! <3 Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback