Hemma :)

Nu är jag hemma, kom hem i natt. Har haft det helt underbart, ingenting negativt i kungariket Thailand! Men jag har lovar ett inlägg, vilket jag inte hinner skriva nu. Har massa plugg som ni kanske förstår men jag ska försöka imon. Tack till alla som grattat mig när jag fyllde 18! Kan inte fatta det själv, 18 ;) Helt sjukt kul! =) Nu ska jag ducha innan jag ska göra i ordninge mig inför kvällen, ska på 18-årsfest maskerad, och vad tror ni jag ska vara? Strandgirl såklart, jag och thererse ska vara likadana :p ;) Puss <3 Enjoy
En bild så länge ;)


Kommentarer
Postat av: Petra

ÅÅH vad härligt ni mpste haft det! Har saknat dig massor. Kan vi inte höras imorgonkväll så du kan berätta allt ni har gjort? Tusen pussar och ha så kul ikväll:D (L)

Datum:2009-04-18 Klockan:15:20:52
URL: http://petrasblogg-petra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback