23:10

Jag har inget speciellt att skriva egentligen. Har massa bilder på mina julklappar och julafton men jag orkar inte nu...är trött. Det blev en rejäl utgång igrå, grymmt kul var det!! ;) Sedan idag har jag varit i Göteborg med Amanda och Julia, vi skulle shoppa. De shoppade, jag köpte TVÅ LÄPPGLANS...haha vad ör det för fel på mig? Innan jul fanns det 243 saker jag ville köpa, men nu jag vet inte...jag hittade ingenting! Konstigt nu när man väl har pengar att shoppa för. Ska försöka på nytt imon ;) Nu ska jag nog dra ett Gossip Girl avsnitt, skulle sitta perfekt så här på dagenefterdagen :) Enjoy


Snygga Miranda Kerr

Kommentarer
Postat av: Emelie

älska gossip girl! :)

Datum:2009-12-27 Klockan:16:29:05
URL: http://enemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback