Dålig bloggerska..

Jag vet inte vad jag ska skriva här mer, jag gör inget annat än pluggar numera, och det håller i sig till jul, vi har 7 saker kvar innan den 18 december. Jag står ut men det är knappt. Men så är det väl att gå Samhäll Internationell i trean, bara att stå ut till den 10 juni! Det ska jag nog klara. Orkar heller inte ladda in några bilder på datorn, det tar för lång tid...Och jag tar inga bilder heller, glömmer kameran eller så har jag oftast på mig myskläder, inte det snyggaste..:P Dessutom har jag ju klippt mig och känner mig inte så fin i håret. Och shoppar gör jag inte heller....haha men julklappar ska jag snart ta och köpa.

Idag var dagen dum...

Jag och Emmy satt ju flera timmar igår och gjorde så att vi har 25 armband till Julmarknaden vi skulle stå på den 12 december, men NU ÄR DEN INSTÄLLD! Jaha, och vad ska vi göra av alla armband i temat jul nu då? Vi tänkte ju att folk skulle köpa julklappar av oss....Vi är lite arga nu....Nu ska jag kolla om det finns någon annan julmarknad som är gratis vi kan stå på! Enjoy


Ett skyltfönster i Berlin. Ingen direkt julkänsla men coolt ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback