Lejonkungen!

Nu sitter jag här med min 6 åriga kusin Nellie och kollar på Lejonkungen. Den är ju skitbra, jag gillade inte alls den när jag var liten. Det var säkert 12 års sedan jag såg den senast. Inte konstigt att jag inte minns vad den handlar om. Nu kommer den hemska scenen, när alla antilloper kommer och Simba måste fly, det är nog nu Musafa dör :( Nee, usch ska detta vara en barnfilm? Hihi, det är nog detta dagarna innan jul är till för. Att göra något som man absolut inte borde eller ska göra, till ingen nytta. Men jag gillar det! :D På eftermiddagen blir det Jul på Liseberg med tjejerna i klassen, det ska bli supermys :) Hoppas ni får dan före dan före dopparedagen. ;) Enjoy


Kommentarer
Postat av: amanda

mufaaaasa dör! inte mustafa?:P hahah... men åååååh min älsklingsfilm,, jag lipar sönder till den <3

Datum:2009-12-22 Klockan:21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback