Lördag!

Idag gick jag upp halv 7 efter en lång natt i Aranäshallen där jag kollade på innebandynatta. Det var kul men jag fick skjuts hem vid 2. Innan så bakade jag och Amanda dessa julcupcakes. de blev supergoda!! Vi försökte bjuda folk som var snygga eller hade spelat bra men de flesta tackade nej. Kanske kunde bero på att vissa precis spelat en match eller så vågade de inte, för de var verkligen goda!! ;D Idag åkte jag och Emmy till Varberg för att säla våra UF-armband på Varbergs torg. Allt gick bra men vi fick inte sålt alls många, jättetråkigt. Höll på att frysa ihjäl....Sedan var planen att gå ut idag men det blev lite struligt så fi ska ha filmkväll här hemma, jag och Emmy istället. Det blir nog mys. Imorgon tänkte jag nog också baka, och plugga religion. Nu kommer snart Emmy så jag måste hinna plocka bort mina kläder frpn golvet, hihi...Enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback