Mitt 2009

Här kommer det jag har gjort under hela 2009. Känns långt men året har varit det bästa hitills tror jag faktiskt. Alla har vi uppgångar, men även nedgångar. Men mestadels har jag haft glada stunder. Jag ser sjukt mycket framemot 2010. Med student, Alanya. Frågan är vad som händer sen? Det får jag helt enkelt se. Jag orkar faktiskt inte lägga ut bilder från året, det är ju bara för er att kolla i mitt arkiv. Men 5 st kan jag väl bjuda på ;) Enjoy

♥ Såg Chris Brown i Stockholm i januari

♥ Var på galapremiär med Blondinbella, Maria och Ulrika i Mars

♥ Åkte till Thailand med min bästis. Bästa resan, kommer aldrig att glömm! Obeskrivligt underbart!

♥  Alla festliga fester och roliga utgångar. Överlycklig över att man är 18, den perfekta åldern!

♥ Jag fyllde 18, ett steg närmare vuxenvärlden. Hehe, nu får jag göra vad jag vill….nästan.

♥ Slutade tvåan, en jobbig årskurs, men jag överlevde och ser INTE fram emot vårterminen i trean...

♥ Hade en underbar sommar, med mycket sol. Inte i Sverige dock…Älskar sommaren…

♥ Åkte på min första utlandsresa helt själv med Emmy. Underbar vecka,med massa sol och bad!

♥ Var med Therese och seglade i några dagar i skärgården, första gången. Det var mys!

♥ Hela hösten har jag mest pluggat känns det som, men party har det ju blivit mycket med…

♥ I september skrev jag in mig på körskolan, så körkortet vill jag ha innan april….

♥ Jag och Emmy startade vårat företag. EmmyKajsa Design UF. Och vi har tjänat bra, ;D
♥ Bryssel med alla Samhäll Int klasser, det var…AWSOME! Haha, sov inte mycket den veckan…PARTY!

♥ I oktober var jag i Stockholm igen och hälsade på Carin, vi shoppade, fikade, chillade och lite party.
♥ I slutet av november åkte jag, mamma och pappa till Berlin. Det var mys det med.
♥ Jag och mamma såg Idols semifinal med Erik, Tove och Calle i Scandinavium.
♥ Sedan har jag firat jul med massa mys och gottigheter, inget ovanligt. Vanlig jul. Bara nyår kvar…


Jaaa, det var allt jag kom på just nu, det har självklart hänt massa mer, men detta var det viktigaste i stora drag. Sedan kanske jag inte vill skriva allt här heller….Men nu ska jag fixa håret, sedan kommer Emmy om en timme. Så nu vill jag VILL ÖNSKA ER ALLA ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR! Och ta det lugnt! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback