Underbara, underbara helg!

ÅÅÅÅÅÅ det snöar ute, flera decimeter ligger nu på gatan....JAG ÄLSKAR SNÖ!!! Hoppas den stannar, snälla snön stanna! Idag har det varit en lugn dag, städade, övinskört och haft julmys i Fjärås! Imorgon ska jag upp halv 8, ska ta min första körlektion!!!!! Hoppas det slutata snöa då ;) Sedan kommer min moster och min kusin på eftermiddagen, jag har inte träffat dem på 1 år!! Ska bli superduperkul :D:D Här kommer lite bilder från i fredags då det var Christmas party på mingel. Enjoy





Kanske inte syns på någon bild men jag hade på mig min nya skinnkjol från Bubbleroom,
 svart body och klackar :D
  Nu ska jag sova, och drömma om att det går bra på körlektionen imon ;)


Kommentarer
Postat av: Petra

Den syntes och den var jättesnygg! :D

Datum:2009-12-25 Klockan:22:13:27
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback