Härlig dag!

Idag mår jag bra, bättre än igår i alla fall då jag hade ont i hjärnan kändes det som. Jag är glad för vi fick flyttat vårat internationell ekonomiprov till nästa tisdag, fast jag pluggade igår, så jag kanske egentligen ville ha det imon. Jaja, svårt. Så nu är jag nästan helt "ledig" idag, fast jag ska nog räkna lite matte, fattar typ nada. Men idag när jag väntade på att naturkunskapen skulle börja gjorde jag denna listan nedan. Therese räknade dagarna idag..det är bara 43 dagar kvar till Thailand!!! 43, det är typ ingenting! Inte ens två månader, Åååå jag spricker av glädje :D haha, nej nu ska jag fixa lite smått och gott! Enjoy

Dagens mående: helt ok!

Dagens låt: Hmm..svårt men superhuman ;)

Dagens smink: Foundation, ögonskugga,mascara,läppglans, och mineralpuder :D
Dagens frisyr: Utsläppt med spänne bak i skolan, nu: Trulls som vanligt...
Dagens klädsel: Svart klänning, strumpbyxor, gråa strumpor med rosetter, grå kofta med rosknappar.  
Dagens händelse: Att vi fick flyttar ekonomiprovet.
Dagens vill ha: Jeansleggins från vila.

Dagens saknad: Någon just nu.
Dagens behov: Massage, pengar och kärlek

Dagens köp: Inget, nöjd!

Dagens mat: Frukost, fisksoppa i skolan och messmörsmackor :D 



Den här kommer på posten snart :D:D:D Snygg va?

Kommentarer
Postat av: Anna-panna

fett snygg! :)

Datum:2009-02-17 Klockan:16:50:43
URL: http://erikssonfjollan.blogg.se/
Postat av: emilia

klänningen is to die for liksom :D

Datum:2009-02-17 Klockan:22:39:59
URL: http://etphoneshome.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback