Snö, musik, lussekatt och plugg!

Nu sitter jag här igen, som vanligt och pluggar! Det finns inget tråkigare, och jag har dessutom två inlämningar, hade räckt med en känner jag. Jaja sånt är livet, inget att göra åt. Men något som gör det roligare är att varva pluggningen med lussekatter, jag älskar det oavsett årstid. Fick en decemberkänsla idag med, det snöar! Imorgon måste jag nog ta bussen till skolan om det fortsätter att snöa, inte kul men jag kan ju inte cykla i snön. Jag sitter här nu och skriver på min inlämning och Karl Marx, ganska interesssant gubbe faktiskt :P Jag lyssnar på massa musik nu, här kommer top 5!

1. Everybody - Sister Hazel (man blir helt sprallig i hela kroppen, så glad låt som verkligen livar upp stämmningen).
2. Superhuman (Feat. Keri Hilson) - Chris Brown (den bästa som han inte sjöng i Stockholm)
3. If I were a boy - Beyonce
4. Snow - Red hot chilli pepper (haha titeln passa bra, bästa melodin ever!)
5. Realese me - Agnes (trodde inte hon var bra, men denna låten är faktiskt grymmt bra!)

Om du inte har dessa låtar så ladda ner dem! Jag lovar de är skitbra! :D
Nej, nu slutade det snöa, :( Det var ju mysigt! Ne, nu måste jag fortsätta, Pussar <3 Enjoy

Jag - Bild från gårdagen, inget speciellt.

Kommentarer
Postat av: jamaLi

TÄVLING! Jaa...du läste rätt! kika in på min blogg=)

Datum:2009-02-05 Klockan:19:06:13
URL: http://jamali.blogg.se/
Postat av: stina

hej, jag gör det helt gratis! :) men adda mig på msn, [email protected] så ska jag hjälpa dig

Datum:2009-02-05 Klockan:20:51:38
URL: http://stinaalmgrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback