Söndag

Förlåt om inlägget blev långt men det är inget att göra åt, ska försöka skriva kortare nästa gång, så ni orkar läsa ;)

Morrdag
Tristdag
Ontdag
Tokdag
Fegdag
Lögndag
Slödag

Det känns så nu, jag gör ingenting vettigt! Dagarna bara flyter på, ingenting spännande händer! Jaja det är bara och vänta, det kan bero på det äckliga vädret! Fast idag var det fint, sol. Så fort jag öppnar min garderob så tänker jag på alla in klänningar och t-shirtar som jag vill kunna till skolan utan kofta!!! Jag vill ha vår nu, jag blir galen. Idag var det iaf fint väder, solen sken och jag och mamma tog en långpromenad runt allén, supermysigt! Innan fixade jag lite plugg och var inne på msn, som vanligt! ;) Nu till det lite mer roliga!

Som ni alla redan vet jag och 5 till i Stockholm på Chris Brown förra helgen. Åkte upp på fredagen kl 5 på morgonen, snacka om att vi i princip var döda :P När vi kom dit åkte vi tunnelbanan till stationen som hette "Alvik" där lägenheten låg. Vi hyrde Therese mammas jobbs lägenhet, jättfin tvåa. Eftersom vi var 6 st så kostade det i nästan ingenting, så härligt! Sedan började vi att köa.....vi köade i skift två och två så resten var och shoppade :) Sedan stod vi alla och frös utanför ända tills vi blev insläppta efter knuff och arga vakter :S Vi fick mycket fina ståplatser. Jag har aldrig innan varit på någon "riktig" konsert, bortsett från Backstreet boys i sjuan. Jag kunde inte föreställa mig att han skulle vara så bra! CHRIS BROWN, snygg som få! Hela konserten var jättebra, med alla hans låtar, vi dansade och sjöng tills min röst sprack, vilket hände efter typ 4 låtar xD Det ända som saknades var den bästa låten enligt mig, Superhuman. Jaja sånt är livet, jag vill jättegärna gå på Beyonce på skandinavium med, men biljetterna var så dyra, får se vad som händer. Efter konserten åkte vi direkt hem och sov :) Jag och Therese delade på den lilla dubbelsängen, Anna och Sofie bäddsoffan och Amanda och Julia på en stor uppblåsbar madrass. Hela lördagen spenderades på stan, shopping!! Jag köpte ett par nya skor, eftersom mina vagabond stövlar gick sönder, en grå stickad kofta från mq, massa fina smycken, och en väska från Friss & Company. Jag har tyvärr ingen kamera för tillfället, den är på lagning så jag kan inte fota :( Sedan på kvällen så var Therese och Anna ute, vi andra var "hemma" de flummade, jag sov p.ga migrän :( Typiskt! Söndagen åkte vi hem, morgonen blev städning och tåget blev plugg för min och Amandas del.

I Fredags var det Therese och Annas Glitter/70-tals fest! Det var hur kul som helst, jättelyckad! Jag hade på mig min glitterklänning från Nelly.com, den var skitsnygg ;D Först var vi c. 20 personer som åt middag, det serverades sallad, tacopaj och pestopasta, efterätten var glass! Allt var supergott! Sedan kom "resten" vid 9. Jag vet inte exakt hur många som kom med cirka 100 st skulle jag gissa på. Det var en mycket lyckad fest, mer säger jag inte ;) Jag hade kul iaf! 

Nu hade jag tänkt att äta lite pepparkakor, haha finns det kvar i burken så äter jag, oavsett månad! Ha det bäst så länge! Nu kommer bilder! Enjoy 
Stockholm:
 
    
   Jag, Sofie, Therese            Hovet, där vi köade                    Gänget :D
    
          Bästisar <3                    Gänget igen...                    Jag och Sofie i soffan.
     
 Packning                                      <--- CHRIS BROWN!!!! -->

Festen: 
 
    
               Mat                                        Sång                       Jag och Födelsedagsbarnet
 
   
Julia, Amanda, Filippa      Jag, Julia och Anna         Evelina och Jag

Bara tog några fina, nu är det mat! Hejsvej, kommentera gärna ;)


Kommentarer
Postat av: lisaamelie

låter askul ändå ju :D

Datum:2009-02-04 Klockan:08:41:40
URL: http://lisaamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback