Svenska folket tänker bara sämre och sämre....

Lår rubriken tala..vad tänker sverige med? Jag var som sagt på melodifestivalen igår, live. Det var helt ok ändå, stämningen var den bästa. Bara känslan att vara där är skön men låtarna?? Kort resumé.

Shirley Clamp (Med hjärtat fyllt av ljus) - Tråkig låt, underbar röst. Absolut inte värd att komma sist!! Konstigt?! Hon skulle minst kommit till andra chansen.
Jonathan Fagerlund (Welcome to my life) - Snygg ;) Inte så värst bra röst, mycket nervös, men charmig kille. :D Mycket bra scennärvaro. Skulle vara bättre utan spökande nerver.
Caroline af Ugglas (Snälla snälla) - Gillar inte henne, men härlig röst. Gillar Acapella...fin när man inte ser henne ;)
Alcazar (Stay the night) - Sämst! Jag fattar inte!? Vad hände med de 80-tals kläderna. Jag hörde inte ens vad de sjöng, och hur många gånger har vi inte hört denna låt innan?
Emilia (You´re my world) - Helt klart bäst!! Jag ville bara ställa mig upp och dansa, älskar melodin. Sen är hon otroligt söt med! Alltid min big big girl artist dock.
Scotts (Jag tror på oss) - Sämst! Lika dåliga som Alcazar. Jag fattar inte poängen... Vad sjöng dem om? Helt otroligt dåliga, finns inget mer att säga.
Nina Söderqvist (Tick tock) - Första låten, inget speciellt, fula kläder men helt ok låt. Gillar elden :D
Marie Sernholt (Disconnect me) - Snygg, fin klänning. Överraskande bra låt ändå, Borde kommit till andra chansen. Bra melodi men föll nog på sin lite halvbra röst. 

Det var det jag tyckte. Skriv gärna om vad du tyckte eller hylla/klaga på mig! Nästa vecka ska jag sitta och dräggla (?) efter Måns Zelmerlöw! Det ska bli kul, nej! Nu ropar mamma, ska ta och fixa mig nu, ska in till Göteborg med älsklings Emmy. Vi ska shoppa, äta och kolla på bio (I Taket lyser stjärnorna). Jag har ett löfte att inte köpa några kläder innan Thailand, får väl se om jag klarar det, visar min shopping senare. Haha där sprack det, men jag ska inte slösa pengar utan jag har presentkort att använda, superbra! 4/5 toasters xD Pussar Enjoy 
Min design är fortfarande hemsk, får se om jag orkar fixa det ikväll, annars blir det imon. Förlåt, men läs ändå! :D

 
Jag och Emmy på skolavslutningen förra året <3 Hahahahha xD

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

hej okej vad kul :D tack!

Datum:2009-02-08 Klockan:12:24:14
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Linnea Malivéz

Vad tycker du om Håkan Hellström? :)



Kram

/LM

Datum:2009-02-08 Klockan:14:40:37
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Petra

hej guummms:D vi ses ju på onsdag eller? men iaf jag tycker att han den killen som sjöng 2:a låten skulle gått vidare! enda bra juh! :( haha;) PUSS

Datum:2009-02-08 Klockan:18:01:38
URL: http://petrasblogg-petra.blogspot.com
Postat av: JOSEFINE

godnatt :D

Datum:2009-02-08 Klockan:22:40:36
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback