En äkta stranddag!

En dag på stranden mellan kl 11-15, med sin bästis, ipod, gossip girl bok och fika, kan det bli bättre? Tror inte det, har haft en perfekt dag med Therese på stranden. Vi åkte till smarholmen, där har jag inte varit sen jag var liten, det var som vanligt. Vi la oss i lä med så det var jätteskönt! Vi badade dock inte eftersom jag räknade ut att det inte var mer än 15 grader ;) Imon hoppas vi på en likadan dag imon fast vi tänkte åka till ett nytt ställe, imon blir det troligtvis Åsa - vita sand! Nu ska jag kolla lite på tv, Enjoy

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Låter underbart ju :D Jag har haft en liknande dag faktiskt :D

Datum:2009-06-15 Klockan:21:35:20
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback