Friiiiiiii som en fågel! :D

Jag är så lycklig!! Inget mer plugg! :D:D:D Har ingenting kvar, så varför gå till skolan? Hah, underbar dag idag, ingen speciell anledning utan den var bara bra helt enkelt! Var med mamma i Gteborg efter skolan, provade medeltidsklännigar i en butik för vi ska på medeltidsbrölopp i sommar, det ska bli kul. Jag valde en lila klänning, hatar dock långklänningar men ingen hade ju korta klänningar på medeltiden, så jag hade inget val. :P Sedan åkte vi till Kärra och åt middag hos vänner :) Imon är det student!!! Inte för mig dock :( utan för alla treor! Där bland annat älskade Therese! Ska bli skoj, synd att det ska regna bara :) Jaja, nu ska jag nana, måste vila upp mig inför morgondagen :D GRATTIS TILL STUDENTEN MIN FIS!!! Enjoy

Therese och jag i Thailand april 2009!

Kommentarer
Postat av: Petra

Aha vem är det som gifter sig? :D pussse

Datum:2009-06-05 Klockan:15:20:28
URL: http://petrasblogg-petra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback