Hatar att inte hitta!

Nu tänkte jag ge er ett inlägg med min köp i helgen, men vet ni vad? Jag hittar inte min kamerassladd!! Sånt blir jag bara så arg på :S Jjaa jag får leta och komma tillbaka med det inlägget när jag hittat den, vilket förhoppningsvis blir imon ;) Men så länge så får ni ha det bäst! Tänkte avslöja min lilla tävling då med! :) Kram Enjoy
En bild från en promenad med Milla idag:

Älska sommaren!
Jeansjacka - Twist&Tango
Klänning(en kjol annars) - Vet inte vart ifrån, men jag tror Vero moda
Jeansshorts - Miss sixty

Kommentarer
Postat av: Miss Fanfreakingtastic

Sv: Ok, spännande! :)

Datum:2009-06-01 Klockan:22:47:36
URL: http://fanfreakingtastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback