Helgen!

Ojojoj, jag har haft fullt upp. Har inte hunnit blogga tidigare. Jag har inte så mycket att skriva bara massa bilder, men det är väl roligare antar jag? Igår var jag iallafall på möhippa för Anna-Karin Therese mamma. Möhippa, jag 18 år! Haha det trodde jag inte, men det var sjukt kul och jag kände mig inte så liten ;) Vi red islandshäst, det var höjdpunkten! 
Imon ska jag och min bästis Therese till stranden om vädret säger ja. Det ska bli mys, undra vart vi hamnar ;) Här kommer ett fåtal av alla bilder.

Från skolavslutningen i torsdags, några av 28 klasskompisar!

Sedan drog vi till Michelle och hade en rolig kväll!

Limbo blev det en del..

Utgång i Fredags med Amanda. Jag hade min nya rosa volang klänning på mig! ;)



Sedan på lördagen var det möhippa.
Vi red islandshäst, min häst hette Gola. Den var snäll, jag galopperade tillochmed.
Det var jättekul fast det regnade hela dagen!

Nu ska jag nana tänkte jag, måste vara pigg imon på stranden, eller inte? :D God natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet attt jag letade som en idiot förra sommaren så i år var jag snabbt ute när dom släppte dom på H&M s hemsida=)



God natt och lycka till med att hitta skorna.

Datum:2009-06-15 Klockan:00:16:49
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback