Lördagkväll!

Hejsvej, kom nyss hem från bröllopet, det var fint, men finns det några bröllop som inte är fina? Haha jag tror inte det! Tog några kort, men jag orkar inte fixa det nu, så jag tänkte lägga upp massa imon i stället. Ikväll blir det fotboll Sve-Dan hos Anna med några tjejer, sedan utgång. Jag menar, vad vore sämmre än att titta på Sverige i vm-kval om inte på självaste Nationaldagen :D Blev utgång som jag ville i alla fall, Yeyy! Är grymmt taggad, ska bli really nice :D Blir i Kungsbacka iaf, rumpan tror jag. Haha ni som inte bor i Kungsbacka fattar nog inte mycket nu men det är en bar iaf. ;)  Hahah nu ska jag äta mat, sedan fixa mig. Hörs imon :) Enjoy

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack så mycket :D Puss

Datum:2009-06-07 Klockan:00:46:26
URL: http://ulrikalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback