Onsdag: Vaccination, shopping och matlagning!

Låt rubriken tala, detta är/kommer vara min dag idag. Detta är tredje gången jag skriver om detta inlägget, jag blir så trött, det känns också som det bara blir sämre och sämre. Först efter fixning (som bara tar c. 15 min på sommaren, så skönt) cyklade jag till husläkarna här i Kungsbacka, där tog jag min sista vaccinationsspruta mot livmoderhalscancer, skönt men ont. Sköterskan måste ha träffat rakt på en nerv, för jag har fortfarande ont 5 timmar efter. Jaja, sedan gick jag till Kungsmässan och mötte upp Therese, vi kollade på sommarrean och plötsligt råkade jag dra upp mitt kreditkort och betala med det. Något hände, jag syndade, shoppade. Typiskt mig, dumma Kajsa! Man ska inte shoppa när man inte har något jobb och inte får något studiebidrag på sommaren, ändå gör jag det. Det jag köpte var iaf en vad heter det? Byxdress med shorts? I knallrosa, 99,50 från bikbok. Bild kanske kommer senare. Sedan hade jag lovat mamma att laga mat idag, det ska bli en pastarätt. Så jag var på Ica och handlade alla indgridienser. Sedan cyklade jag hem med kassen i cykelkorgen och toapapper på pakethållaren, haha jag kände mig verkligen som en tant. Sedan har jag bara softat ute på gräsmattan här hemma! :D Nu ska jag glutta lite på top model innan jag börjar riva i köket, önska mig lycka till ;) Hahaha det ska nog gå bra, puss så länge! Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback