Rosa sockerbitar, regn och Gossip!

Hej, är trött idag. Var uppe kl 7 imorse för jag var på möte med sommarjobbet. Första sommarlovsdagen idag :D Sjukt underbart trots det pissdåliga vädret. Igår var det "klassfest" hos Micha, det var nice. Tog massa kort men jag orkar inte riktigt deala med dem nu ;) Tar det lungt nu på dagen, kollar mest på Gossip girl om jag ska vara ärlig. Jag vill och ska förmodligen ut ikväll, i Kungsbacka blir det nog :D När man är ledig så har man tid att kolla in roliga sidor. Något som jag supergärna vill ha just nu är dessa sockerbitar ;) Synd att de inte finns i min storlek bara, ingen som har dessa? Enjoy

Från hm!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till och ha en trevlig kväll.



Har dom skorna i svart och älskar dom=)

Datum:2009-06-12 Klockan:22:16:15
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var ska du jobba ? :D

Datum:2009-06-12 Klockan:22:18:14
Postat av: Petra

Aha har du fått sommarjobb nu?!:D VAr blir det? PUSS

Datum:2009-06-13 Klockan:10:30:52
URL: http://.petrasblogg-petra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback