Sailorchic?

Jag vet, jag suger på att blogga. Nu när ni är ganska många också...Men jag har flera anledningar till er. Dels har jag inte haft någon tillgång till dator senaste dagarna, sedan skyller jag lite på det fina vädret och sedan blir jag sur över detta konstiga nya "design" med bilder och mellanrum, det går ju inte som jag vill!!! Men från och med imon till onsdag ska jag med Therese och hennes mormor och morfar ut och segla. Vi ska nog bara segla uppåt i Bohuslän men det ska bli sjukt mys, jag har aldrig seglat. Längtar sååå... Så efter den tänkte jag lägga in en BILDBOMB, en stor en, det har jag nu lovat!! Ha det bäst så länge mina ganska många läsare så hörs vi på onsdag! Tänkte avsluta tävlingen snart med... :D massa pussar Enjoy :)  Varför blir allt så tät inpå? HJÄLP!



En liten bild från midsommar iaf, mina kära tjejer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback