En plugghelg!

Har faktiskt inte hunnit skriva här någonting i helgen, haft fullt upp helt enkelt. Skrivit på en argumenterande uppsats mot rökning, blev faktiskt riktigt nöjd med den! Det känns skönt. Igår var det en pluggdag, skrev hela dagen. Idag var jag på Kungsmässan och köpte saker inför resan, solskyddsfaktor, shampoo och sånt. Imorgon ska jag till Forex och växla pengar. Har även börjat småpacka lite, svårt att veta vad man ska ha med sig. För några timmar sedan var jag och Milla ute på en promenad, vi gick förbi en villa. Då sprang 3 små pojkar i kanske 7-8 års ålder ut och skrek på oss.
- Killar är snyggare än tjejer, skrek en av dem.
- De är de inte alls skrek barnsliga jag tillbaka
- Joho, envisades det.
Hur söta som helst. Då kom jag och tänka på vad mesig jag själv var när jag var liten, jag såg alla ungdomar som jättestora och läskiga. Jag nästan gömde mig när jag mötte någon som var större än vad jag själv var. Barnen nuförtiden är kaxiga, men det är inget negativt bara det inte blir för mycket. Som tillexempel idag när jag och mamma såg en 10 åring, 130 cm lång med tupperat hår, idomin på läpparna, ett tjock lager mascara. Jag blev helt mållös. Det är inte okej att så små barn ens sminkar säg tycker jag, helt idiotisk. Jajja, nu ska jag packa lite mer, Hjärtahjärta Enjoy


Kommentarer
Postat av: lisa

tycker likadant! Finns många småtjejer i kungsmässan med för mycket smink :S

Datum:2009-03-29 Klockan:22:49:48
URL: http://lisaamelie.blogg.se/
Postat av: Bettina

hej! det skulle vara jättesnäll och kul ifall du ville rösta på mig (nummer 4) i en outfit tävling hos cecilia ; http://ciizs.blogg.se/2009/march/5-finalisterna.html

Datum:2009-03-30 Klockan:16:26:43
URL: http://booak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback