Helg!

ÅÅååå Äntligen helg, underbart! Nu kommer den stora dagen närmare och närmere....åker om exakt 143,4 timmar ;) Haha! Har inget alls planerat i helgen men det är ganska skönt faktiskt! Fast jag har massa plugg, b.la en argumenterande text till onsdag som jag inte en börjat med, inte bra! Men förutom det så ska jag bara chilla ;) Ikväll tänkte jag titta på tv bara som alla andra fredagar typ men jag ska nog gå c. 300 m och kolla på mina vänners Amandas, Michaelas och Emilias fotbollsmatch, det ska bli kul eftersom jag aldrig sett någon av de spela innan. Tyvärr börjar den kl 20, vilket är helt idiotisk tid på en fredag, men men jag ska pallra mig dit iaf och stå där och frysa xD Men det är väl mysigt!? Efter skolan idag var jag förresten på Kungsmässan. Köpte ny founddation från Maybelline New York, någon slags ny mineralfoundation iaf, någon som har den? Köpte även det söta armbandet nedan, var tvungen :) Nej, nu måste jag kila, puss <3 Enjoy 

Det vita köpte jag, fast det skimmrar jättefint med, vilket inte syns på bilden. Skiftar liksom i olika färger. <3
Visar det på finare bild annan gång! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback