Ingen bra rubrik!

Fick precis en ny fråga :D Vad är det roligaste du har gjort i ditt liv? :) Hmm, den var svår men jag tror det väger mellan språkresan till Jersey med Emmy och Amanda 2006, resan till New York 2004, sen tror jag Thai kommer bli mycket roligt!  Jag vet faktiskt inte riktigt vad som har varit roligast i mitt liv, men en grej är väl att överhuvudtaget leva ett sådant bra liv jag gör! Duger det? ;) Sedan sker nästan roliga saker varje dag, och massa kommer jag inte ihåg, men minnen glömms fort tyvärr. Jag hoppas att jag komemr få uppleva tusen fler saker att minnas, framtiden ska bli mycket rolig, jag har stora förväntingar som sagt!!
   Extra sak, jag måste bara visa denna supersöta klänning från Zara, helt underbar!! Jag vill ha, undra om den finns i liknande i Thailand? ;) haha dröm Kajsa, men denna är ju några år gammal tydligen. Enjoy


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, låter kul :) Du har en fin och rolig blogg. Läser den varje dag. :) Kram!!

Datum:2009-03-24 Klockan:23:18:55
URL: http://idapettersson90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback