Kalasbra!

Vet inte varför rubriken fick veta det den heter, det bara ploppa upp i huvudet när jag skulle skriva, haha xD Men jag har ju lovat att berätta om gårdagen. Det var tjejmiddag hos Amanda. Jag cyklade dit vid 18, och hjälpte Manda innan, även om vi mest pratade och provade skor :P Sedan vid 19 kom resten. Vi var totalt 21 st, mycket snack och mat. Vi fick supergod mat, blev för mätt som vanligt. Sedan fick vi fransk chokladtårta som efterrätt, mumma! Jag var hemma redan vid 23:30 eftersom några andra skulle ut. Men inte lilla jag :)  Det var en mycket lyckad kväll med mycket stoj och stimm! Hihi, roligt uttryck! Nu kommer massa bilder, för det är väl intressantare? Enjoy

   
Outfit, som jag          Födelsedagsbarnet                      Maaaat!
kanske ska ha
på måndag!?
Eller?

      
Amanda, Kajsa                        Mandy                           Amandas snygga skor ;)       

   
          Girls :)                                               Smile :D                        Snyggingar =)

    
      Kattkattkatt                                           Presenterna                 Erica och Linda


                                             Kajsa och katten Kajsa

Kommentarer
Postat av: hedda

Gullig katt! ;)

/ Hedda

Datum:2009-03-14 Klockan:19:35:22
URL: http://heddabloggar.blogg.se/
Postat av: hedda

Varsågod :D

Datum:2009-03-14 Klockan:19:59:29
URL: http://heddabloggar.blogg.se/
Postat av: jane

ser ut som ni hade det kul :)

Datum:2009-03-14 Klockan:20:23:43
URL: http://janies.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ja verkligen, min absoluta favrrit affär:)

Datum:2009-03-14 Klockan:22:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback