Lista!

Lovar du att vara ärlig? Såklart!

Du heter: Kajsa
Smeknamn: Kajsabajsa?
Låt som när du är ledsen sörjer till? Sörjer inte så ofta...

Beroende av: Folk, haha hatar att vara ensam!
Vem behöver du mest just nu: Vem just nu? Ingen just nu, vill vara ensam på morgonen. 

Vad tror folk om dig? Vet inte, vad tycker ni om mig? ;)

Stämmer det? Haha.
Vad får du oftast komplimanger för? Min kropp och ögon.

Vad säger du för att imponera på någon? Oj svår, vet inte nått snällt! J

Hur imponerar man på dig? Inte vara för påflugen utan lugn och snäll.

Brukar du skratta för dig själv? Haha jo ibland.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Går över om 5 min då ;)

Var bor du? Kungsbacka
Trivs du där: Ja då, kunde varit sämre kunde varit bättre...

Äger du några converse: 1 par fula dock. Svarta med rosa&vit text från New York
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: Nej, hoppas inte det xD
Vad har du för mobil operatör: Tele2?
Är du allergisk i mot något: Nej
Har du haft sex idag: Haha no!
Nästa mål i ditt liv: Gå ut skolan, haha nej men få en bra utbildning eller nej, först resa utomlands och jobba ;)

Hur svarar du i mobilen: Hej det är Kajsa, tror jag. Ring och kolla xD

Vem ringde du senast? Mamma.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Minns inte...

Antal timmar sömn inatt: 9 :D
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Ja, det är viktigt tycker jag ;)

När mår du bra: När jag mår bra, inte är stressad. När folk omkring mig mår bra.
När blev du fotad senast: Några dagar sen, eller nej igår!

Hur känner du dig nu: fortfarande lite förkyld, men ändå glad!

Vanligaste färg på dina kläder: Vitt, svart, grått, fast inte på sommaren!
Vad tycker du om fötter: Fy fan, fula och snea. Ett litet komplex!

Vad saknar du: Just nu? Frukost! 
Hade du en bra kväll igår: Jo då.

Favorit dryck på morgonen: Apelsin eller äpplejuice.

Rakar du benen: Haha ja självklart!
När brukar du oftast gå och lägga dig: På vardagar: när jag är trött d.vs vid 22:30-23. På helger: Beror på men mellan 00-04!

Är du blyg? Ja ibland.
Sysslar du med någon idrott: Nepp

Vill du hellre ha mail än brev: Ja men jag får aldrig brev så det skulle vara kul ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte, både jag och nej!
Har du spytt offentligt: Nepp J

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha, svårt. Något som jag inte gjort som tjej.

Är du nöjd med ditt liv: Ja!
Är du bortskämd: Sådär, men ja ganska! Lagom om jag får säga det själv.
Vad gör du i morgon: Skola, sen hem och plugga och sitta vid datorn antar jag ;)

Vad är det värsta du vet? Bråk, onödiga grejer. :P
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på, mycket olika!
Vad behöver du just nu? Har jag inte redan svarat på det? Men måste säga frukost just nu! ;)

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Oj, ingen typ. De lever för stressigt många.

Vad längtar du till? Thailand om 8 dagar!!!!!!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja många.
Vad använder du för shampoo? Toni & Guy, fast det tog slut igår så nu använder jag Loréal.

Vad är det finaste du fått? Resa till Thailand.
En speciell dag du minns: Oj många, första dagen på Jersey, Första dagen i New York. Chris brown konserten.
Hur gammal är du: 18 snart.....
Om fem månader: 23 augusti, då börjar jag ju trean sommarlov slut!! Fy!
Du samlar på: Kläder xD
Gröna eller röda äppeln: Beror på, helt gröna och lite sura men gärna en blandning.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Oftast ingen.

Gillar du golf: Nja det kan jag inte påstå. 
Vilken tid gick du upp idag: 8:15, en timma tidigare än jag behövde eftersom jag börjar 11!

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Nej, tofflor.
Vad ska du göra ikväll: Vet inte det jag brukar typ. Plugga och sitta vid datorn.

Är det okej att gråta: Ja, det är fint. Haha, oftast är det skönt. Man känner sig fri på något sätt. Det är gulligt när killar gråter.

När grät du senast: Oj det var längesedan.

Laddar du ner musik och film från Internet: Musik: ja, film: nej

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara dem till framtiden...eller först ut och shoppa massa som jag vill ha!

Bär du glasögon eller linser: Nej!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, inte viktigt men kul.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10-12

Har du piercing: Öronen?
Vill du gifta dig: Ja!

Vill du ha barn: Ja, 2-3 st ;)
Solar du ofta: Solarium? Ibland. Isolen? Jaaa, det är nog det bästa jag vet!
Är du bra på att laga mat: ja faktiskt, det duger iaf :P
Gillar du att dansa: Ja det är kul!
Är du flygrädd: Ja...tyvärr! Blir lite nervös när jag tänker på det...
Hur vig är du: Ganska.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Ben&Jerrys choklad någonting. Eller magnum!

Tror du på ett liv efter döden: Nej!
Tycker du om sushi: Sådär, har bara smakat en gång. Det sägs vara godare andra gången....
Vad äter du helst när du ser på film: Godis, glass, popcorn.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja!
Har du tandläkarskräck: Lite.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och ;)
Vilken ögonfärg har du: Gröna med bruna prickar ;)
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Aaa...
Biter du på naglarna: Om det behövs, d.vs om de är trubbiga.
Röker du: Nej aldrig!
Hur ofta tränar/motionerar du: När jag känner för det ;)
Senaste låt du hörde: någon från radion, minns inte!

Vad gör du på helgerna: Festar, chillar, umgås, pluggar tyvärr.


Nej, nu måste jag äta! Gör gärna listan själv! Kommentera och länka så får jag läsa, tycker detta är jättekul ;) Enjoy


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå lite så :) Började läsa din efter att blondinbella skrev din och den andra tjejens blogg på hennes blogg som du kanske förstår ^^ Snackar du eller den andra tjejen något med blondinbella nu?

Datum:2009-03-25 Klockan:12:51:18
URL: http://idapettersson90.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha,det va mig en lång lista ! Får la göra den.. Allt bra med dig ? :)

Datum:2009-03-26 Klockan:18:07:43
URL: http://herikssons.blogg.se/
Postat av: Hanna

eller nej. orkar inte ;)

Datum:2009-03-26 Klockan:18:14:15
URL: http://herikssons.blogg.se/
Postat av: sophie

åhh kul med sånna listor tycker jag speciellt när man inte kan sova =) tack för tidsfördrivet gå gärna in o läs resultatet sen =)

Datum:2009-03-31 Klockan:02:09:52
URL: http://ssoooffii.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej !

allt bra ?

Kram

Datum:2009-03-31 Klockan:02:17:27
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback