Söndag :)

Jag gillar söndagar, men man måste alltid plugga. Det suger! Men jag hade tänkt och börja snart....Igår var jag hos Therese, sov där till idag. Det kom ett gäng från hennes klass, vi var 6 st. Vi kollade lite på melodifestivalen, spelade buzz och kollade på filmen "Benjamin Buttoms otroliga liv". Den var inte alls så bra jag hoppades på, rätt seg (inte konstigt eftersom den var 2 timmar och 45 min lång). Se den om du har tid helt enkelt. Jag känner mig allmänt tråkig idag, har inget att göra. Det känns lite som något oroar mig, eller inte oroar kanske glädjer mig. Jag vet inte jag har en konstig fast skön känsla. ;) Hihi, nog med det. Nu vet jag inte vad jag ska skriva, så Hej då xD Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback