Youtube!

Det är ofta jag fastnar framför youtube när jag ska plugga, som nu jag bara söker och söker och alltid hittar man något! Därför tänkte jag dela med mig av några klipp. So here you goo!

Måns Zelmerlöw - Hope and Glory (acustic version) helt underbar, tusen gånger bättre än orginalet.
En kille som sjunger helt underbart!  - Asså denna måste ni se, helt sjukt coolt! Frågan är som det är han?
Zara Larsson - Blir nästan tårögd, vilken fin röst!
Liten tjej dansar - Tjej som dansar till Beyonces singel laides. Så sjukt söt ;)
Amy 6 sjunger - Hur fan kan hon?
Kommentera gärna vad du tyckte!

Asså det är så sjukt gulligt med barn som sjunger, eller folk som överhuvudtaget kan sjunga! Jag så på reklamen nyss att Idol startar med audition här i Göteborg nästa lördag, haha jag ska inte vara med men tänk om man skulle kunna sjunga fint, då hade det varit kul. Är det någon som ska dit? Enjoy


Kommentarer
Postat av: Emilia

Han som jag tipsade dig om. :D

Datum:2009-03-22 Klockan:16:59:19
URL: http://etphoneshome.devote.se
Postat av: ellen, f o t o

Måns akustiska version är så otroligt mycket bättre än originalet som jag knappt gillar alls! Mer sånt vill vi ha! :)

Datum:2009-03-23 Klockan:18:11:25
URL: http://ellencharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback