Lugn kväll!

Snabb update! Igår var det en lugn dag, pluggade mycket och var på modevisning på Kungsmässan. Sedan på kvällen kollade jag, Emilia, Therese och Pappa på Eurovision song contest. Gillade top tre mycket! Men Sverige kunde väl komma lite bättre, jag gillar Malena! Men Alexander var en värdig vinnare, vi kom fram till att han var töntsöt! ;)
Och tvan Yohanna var sockersöt, vacker röst! Sedan gillade jag Arash låt jättemycket, partylåt! Men den finns inte på spotify :( Syndsynd, nu ska jag börja plugga, Ha det bäst! Pussar Enjoy

Igår på modevisningen, jag var mycket trött, det syns ;)

klänningen igen, jag gillar den! Ska ringa och kolla om den finns i Gbg nu! ;)


Kommentarer
Postat av: tove

ojoj tack detsmma! :D

kjolen i min header har jag sytt själv :) ha en bra dag!

Datum:2009-05-17 Klockan:14:24:53
URL: http://tovlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback