Onsdag!

I vanliga fall har jag sovmorgon till 11 på onsdagar, de brukar vara den bästa veckodagen av alla, men inte idag. Dagen började med världens största och svåraste naturkunskapsprov, jag var inte säker på att jag hade skrivit rätt på en enda fråga, och då brukar jag ändå vara duktig på alla andra prov, men naturkunskap med Brita (läraren) är att dö för! Jaja, efter hela klassen i princip surat över det så fick vi tillbaka internationella ekonomiprovet, som gick tusen gånger bättre, om någon är nyfiken så fick jag 38/39 och det är jag stolt över ;)

På senaste tiden har hag varit grymmt shoppingsugen, och är man sugen så shoppar Kajsa! Detta har det blivit på bara de senaste 4 dagarna:
   
Volang, kort             Randig oversizetröja   Min älskade volankjol!
kavajliknande             från Zara                      från Rut med flera!
Från Gina Tricot


Sedan var det lite mer, men jag orkar helt enkelt inte fota det :P
Ska skala potatis nu xD Enjoy

Kommentarer
Postat av: Annie

Du glömde skriva var kjolen var ifrån? ;D

Datum:2009-05-07 Klockan:22:22:34
Postat av: Jessica

Vart är kjolen ifrån? =D

Datum:2009-05-07 Klockan:22:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback