Solen solen solen

Jag hinner inte skriva här dessa dagar, solen går före! Jag bara älskar att ligga på en filt på gräsmattan och bara njuta, det är livet till för! Haha samtidigt måste jag plugga, vi har sista saken att göra nu och den är inte liten, max 10 sidor :P Så det är det jag gör med. Igår var det med fint väder, jag var också shoppade med Emmy och Amanda, jag köpte ett par underbara ljusa jeans på Zara, sedan kom paket med min rosa tunika och beige kofta, så bilder får ni se inom. Ikväll är det peruk 18-årsfest, så det ska bli fett kul. Förfest med pizza hos Julle, frågan är vad jag ska ha på mig? Blond, ful med page ska jag iaf bära på huvudet, typiskt att man måste känna sig ful på en fest, men men ;) Kanske kommer någon bild från den imon med. Nu ska jag sola lite, innan jag ska fixa mig! Pusselipuss Enjoy


Inte från idag, men visst är det roligare med bild till inlägg? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback