Tisdag!

Hej, lite uppdatering. Idag hände inget roligt alls i skolan, vi hade nationelltprov i Engelska muntligt, jag var med lollo, mitt i allt börjar vi skratta, hysteriskt. Det var hemskt jag jag kunde inte sluta, inte nog med det, läraren var inte närvarande utan vi spelade in våra röster, när Kristoffer (läraren) sedan lyssnar måste han tycka att vi är helt idiotiska, dessutom råkade jag säga elleR, med mycket amerikansk uttal på R:et! Haha vi nästan dog av skratt då, så man kan ju säga att det kanske inte gick jättebra xD Hihi, nu måste jag snart packa. Jag och mina bästisar Emmy och Amanda ska ha filmkväll ikväll i Amandas lägenhet (som förresten ligger 10 meter från skolan, vilket är mycket skönt), vi ska kolla på Twilight, som jag inte har sett och En shopaholics bekännelser, som jag såg på självaste biopremiären med Blondinbella, som ni kanske minns ;) Sedan har jag köpt med mig Jordgubbar med, en riktig mysig kväll/natt ska vi ha, ska nämligen sova där med. :) har inget plugg idag heller, så lycklig! :D Enjoy 

Och jag längtar tillbaka som bara den! Anna-Karin, Jag och Therese!

Kommentarer
Postat av: F

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=92467703

Datum:2009-05-19 Klockan:21:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback