Treornas bal!

Ett år kvar, det är det jag tänkte idag säkert 3432463 gånger. Ett år känns som en evighet men ett år går faktiskt rätt fort, så nu har jag något att se fram emot. Alla var så underbart vackra idag, nästan så jag började gråta. Sen så är jag lite kräsen när det gäller balklänning för jag gillar inte baltyget som de flesta klänningar har, gillar inte det stala hårda tyget. Ni vet säkert vilket jag menar! Jag vill ha en klänning i tunt tyg, lite fladdrigt. Haha så tänker jag, här kommer massa fina bilder från balen som treorna har idag. Se och njut ;) Enjoy
 
Vackra tjejer!  Hanna, Josefine och Therese


                       Stiliga pojkar!

 
Jesper och älsklings Therese! Snyggaste!

Kommentarer
Postat av: Lisa

JAG SÅG DIG!!! hahahah =D Hela jag var INTE OKEJ, så jag hoppas inte du såg mig XD håret var trassligt som vanligt (mitt tjocka hår, som jag ordnade 13:00 fick för sig att kollapsa innan balen ens började), mina smala klackar på skorna trycktes ned i gräset och min klänning var såååådär... :P

Datum:2009-05-26 Klockan:01:38:15
URL: http://lisaamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback