Valborg!

hejsan, min valborg var jättekul! Vi åkte in på Cortégen, hade picknic på gräsmatta, sedan drog vi till Sticky Fingers. Det var jättekul, really nice club! Vi dansade mycket, så mycket så jag fick en blåsa på min tå ;) Men det var det värt!
   Hela helgen ska jag vara på våran familjs landställe, men smsa funkar ju alltid! Om ni vill något :P Ska nog ta och sola en del i helgen ute, så underbart fint väder. Förresten imorgon ska jag göra en hemlig grej, det får ni inte veta nu :) Hihi, busig jag är! Nu måste jag packa klart, mamma tjatar och gnatar! Ha det bäst! Tusen Pussar Enjoy

Jag vill ha denna!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: h

så söt!

Datum:2009-05-02 Klockan:14:29:27
URL: http://www.halshammar.se
Postat av: lisa

VAA?? JAG VAR OCKSÅ PÅ STICKY! :D älskar det stället, man kan liksom inte inte dansa och ha kul där! :P Var på trädgån innan, men musiken var inte bra där, och sen så är det inte lika skönt folk som på sticky!! :D när gick du därifrån, kanske var vi där sammtidigt! :)

Datum:2009-05-03 Klockan:19:07:13
URL: http://lisaamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback