1 december imorgon...

Och jag ska klippa mig...fy fan! Jag hatar att klippa mig, det blir alltid fult och för kort, jag gillar mitt långa hår men topparna är för slitna så jag är tvungen. Men sånt är livet, får ha lite sämre självfötroende ett tag :P Men imorgon är det 1 december, herrejösses vad tiden går fort! Snart är det jul, eller det är min önskan iaf...innan har jag 7 saker kvar i skolan, slutspurten med de största momenten, men men...

Första december var i min barndom jättekul, då började julkalendern på tv och man fick äta choklad varje dag fram till jul! Så jag tänkte, varför inte? Och visst har jag införskaffat mig en chokladkalender nu med :9 Visst är den söt? ;) Även om inte chokladen är god så är det ju julkänslan som gör det ;) Kanske ska kolla på första avsnittet av julkalendern på tv med? Varför inte vara barnslig med detsamma? Kommer ändå se barnsligare ut i mitt korta hår, och förmodligen fälla en och annan tår över mitt det, som jag brukar göra när jag klippt mig. Så varför inte bara vara barn?


Kommentarer
Postat av: Petra

Nej Kajsa lilla, inte fälla några tårar! Håret blir säkert jättefint och även om det inte blir det så ska inte självförtroendet sjunka för det:)

Datum:2009-12-01 Klockan:22:03:24
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback