Berlin!

Jaa, vart ska man börja? Jag har haft en mysig långhelg med mina föräldrar i Berlin. Vi har gått mycket, inte tunnelbana när man har egna ben ;) Sedan har vi mest gått runt i affärer, gått på muséum, ätit massa god mat, och gått på julmarknad. Är trött i benen nu men jag ska iaf fixa lite här på datorn, packa upp, äta årets första lussekatt (som jag längtat) och plugga lite nu! Visar min lilla shopping senare, eller imon.. Enjoy


På väg...                       Vårat hotellrum, det var skitstort och jag fick ett eget rum! :D


Och en egen garderob ;)                                


Berlin by night!



Blogg.se är sååå segt idag, helt sjukt! Jag orkar inte lägga upp fler bilder nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback