Ingen vanlig myskväll...

Ikväll blir det ingen vanlig fredagsmys kväll med Idol utan ikväll blir det bio med Emmy, Julia och Filippa sedan utgång på mingel där min klass ska befinna sig. Bion börjar 18:30 så mellan utgång och bion så vet jag inte vad jag kan göra. Får väl se vad som händer...

Vilken bio ska jag se nu då? NEW MOON! Och jag längtar, som jag längtar. Nej, nu måste jag kolla vad jag ska ha på mig, svårt att kombinera partykläder med biokläder så det får väl bli en liten variant :P Nu måste jag kila, måste hinna vila lite också, är allmänt trött i huvudet efter sprutan jag tog igår. Måste ju vara pepp tills ikväll, men det kommer :) Enjoy


Kommentarer
Postat av: Petra

Åh visst var den bra??? :D:D

Datum:2009-11-21 Klockan:10:38:00
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback