Onsdag: Skolan, Göteborg, Företagshopping, Myskväll!

Detta är och kommer och vara min dag. Inget plugg alltså, och då syftar jag inte på 10 sidor matte jag ska göra snart för de är liksom inget måste, jag kan ta det lungt med det fast ändå måste det göras för jag kommer missa 2 lektioner när jag är borta. Just det, jag har inte berättat det ;) Men på fredag åker jag, mamma och pappa till BERLIN! Ååååå det ska bli mys ;) Hoppas jag hittar massa julklappar att köpa och få :p haha..här kommer shoppingsugna Kajsa. Vet ni någon bra affär eller liknanade i Berlin?

Idag efter skolan var jag tvungen att åka in och köpa material till mitt och Emmys UF-företag om ni minns så gör vi egna armband. Vi ska stå på Kungsbacka julmarknad den 12 december så vi måste göra massa tills dess :) Men det ska nog gå bra, det är ju kul! Hoppas vi tjänar något i slutändan bara :D

Nu ska jag snart börja lite på matten, sen ska jag och Emilia ha myskväll och titta på NEW MOON! Igen...haha är man desperat och beroende så är man...;) Hihi...bjuder på en bild, lite ovanlig för at vara mig! Men men...Enjoy


Kommentarer
Postat av: Emil

Alltid lika vacker! ;)

Datum:2009-11-25 Klockan:23:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback