Dålig bloggare?

Känner att jag inte är så duktig på att blogga längre. Jag har bloggat sedan maj 2008, det är ganska länge. Men hur mycket tid lägger jag inte ner på detta, mycket onödig tid enligt mig. Funderar ibland att ta bort den men samtidigt då förlorar jag allt jag skrivit i 2,5 år. Flera dagars skrivande...känns inte heller så kul! Men jag vet inte, just nu händer det för mycket i mitt liv att ens hinna skriva ner allt här. Imon ska jag på bio och äta ute med Petra, och våra mammor, det ska bli mysigt iaf ;) Nu ska jag betala lite av resan, för jag och 4 kompisar ska till Alanya 8-15 maj :) Ska bli Awsome, lagom bruna till balen blir vi med :D Behövs bara baldate med, hihi, det löser sig ;) En bild för att muntra upp detta dystra inlägg.. Enjoy

Ska ha så här underbart i Alanya med, hoppas jag ;)
Jag, Anna-Karin och Therese!

Kommentarer
Postat av: Petra

Datum:2009-10-19 Klockan:22:24:18
Postat av: Petra

Nej kajsa du ska inte sluta blogga! Stå ut lite till för annars om du tar bort den kommer du sakna det. Haha du såg ju hur det gick för mig, min var raderad i ca 1,5 vecka;) Men ta en paus isf bara, eller försök få bort känslan av att du är tvingad att blogga och gör det bara när du har lust:):) Puss, ses imorgon!

Datum:2009-10-19 Klockan:22:26:22
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback