MJ! <3

THIS IS IT!

Michael Jackson....ja vad ska man säga? Jag kan inte fatta att han, 50 år hoppade runt där på scenen några dagar innan han dog och dansade som en gud. Han är grymm! Inte så konstigt att han blev populärare efter hans död än innan, iaf jag upptäckte honom nu. Som en världsartist han var,alla hans låtar är ju grymma! Filmen jag såg igår handlade bara om hans kommande konsert, hans comeback som inte blev av. Tänk alla de tusen människor som slitit med alla, dans, scenen, musikerna,kostym, ja allting. De fick bara helt plötsligt lägga av med allt, som de har kämpat med i kanske år...Men även om Michael är död nu så är det ju ändå hans låtar som är bra, och de finns ju kvar! :D Nu ska jag till Sara, vi ska jobba med vårat Projektarbete hela dagen, sen får vi se vad som händer...Enjoy


Kommentarer
Postat av: kusinernacrazy

Filmen värkar jätte bra dag :)

Fin design :)

Datum:2009-10-30 Klockan:13:34:14
URL: http://kusinernacrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback