NEJ JAG VÄGRAR!

Jag måste bli av med min ilska…..inte alls roligt inlägg men läs om ni vill ;) Förlåt om det blev långt..

Jag verkligen hatar att gå till tandläkaren, men jag kände mig ändå lugn igår och tänkte att det inte skulle bli några problem. MEN....idag var det bara skit! Jag hade röntgat mina tänder och läkaren bad mig att kolla på bilden.

-         Kom hit och titta, ser du något fel?
-         Mjooo kanske det, det ser ju inte så bra ut, ”och pekar på en tand”
-         Nej det är det inte.

Jag har alltså en tand som växer helt fel, åt skogen. Den ligger vågrätt i min underkäke lååångt ner. Typ vid hakan…:s Asså shit. Så den måste jag operera ut, en riktig operation…:S Det blir värre…sedan har jag en mjölktand i underkäken som inte vill ramla ut. Den ska jag dra ut, om den inte ramlar ut av sig själv. Och sedan finns det ju ingen tand under eftersom den växer lodrätt….då måste jag fixa en plasttand där…och inte nog med det!!! Då måste jag flytta alla tänder i min underkäke….DÅ MÅSTE JAG FÅ RÄLS! Hallå…..detta är hemskt. Man kan inte ha räls när man är 19 år…jag vägrar! Okej att ha det när man går i sjuan typ men inte när man är 19…De (tandläkaren) måste ju ha vetat att min underkäke var för liten redan i sjuan….varför ta upp detta nu? Jag blir såå förbannad!! DESSUTOM….sa han då att min överkäke tydligen sitter för långt fram men att detta inte gjorde något, men han tyckte att jag skulle rätta till det när vi ändå var igång, alltså: RÄLS I ÖVERKÄKEN med..

Jag menar, det är okej att ha räls i underkäken för mina undertänder syns ändå aldrig, så det går  jag med på! Men jag tänker INTE ha räls i överkäken, hellre har jag fula tänder! Så det så ;) haha. Nu känns det inte bättre men nu har jag någon att dela detta hemska med iaf. Fy fan!! Frågan är om det är värt allt, kanske hellre tar en liten glugg i underkäken? Får tänka på saken…jag tänker i alla fall inte ha räls i överkäken, punkt slut! Nu ska jag packa upp min väska och lägga in bilder på facebook. Lägger upp de senare! Enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback