Hej då vackra Sverige!

Nu har jag packat klart allt! Är det normalt att packa 4 klänningar, 3 par jeans och 3 kjolar för en vecka ;) hahah kanske inte, men sån är jag :D Sedan shoppade jag lite innan jag packade klart med, nödvändigheter som ett par vita converse (jag vet alla har sådana, men betalade bara 200 själv) och ett par lackleggins. Sedan köpte jag massa mat inför resan och mycket godis kan jag lova, fast jag tvivlar inte på att den belgiska cholkladen är god ;) Tre tidningar blev det med, Elle, Veckorevyn och Hänt bild, hmmm...nu längtar jag nästan till den 17 timmars långa bussresan, iallafall när jag har sovit några timmar, om jag nu gör det! Vi ska vara utanför skolan vid 1, hoppas man kan sova lite iaf ;) Om det går med en Amanda i knät :P Nu ska jag packa det sista bara, det viktigtaste - neccesären! Sedan blir det idol och mys med familjen <3. Men ni i Sverige får ha det så bra så hörs vi om en vecka, kan tyvärr inte blogga från mobilen eftersom det kostar massa att mobilsurfa från Bryssel. Såååå.....BRYSSEL HERE I COME :D Enjoy


Säger Hejdå med en sommarbild från Kroatien 08 :D
Tyckter dock att jag ser ganska kontig ut i ansiktet, men annars är bildern cool :P
 Puss, hjärta hjärta till er! <3

Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv

Jag har lagt till din blogg i min RSS läsare men jag kan inte läsa hela inläggen, har du lust att ändra i dina blogginställningar så vore jag och alla som använder RSS mycket tacksamma.



Du går in under översikt - blogginställningar och kryssari "Visa hela inlägg i RSS"



Detta var standard förut men så tog blogg.se bort det. Det påverkar inte dig på något vis utan gör bara att vi som har RSS kan läsa hela inlägg vilket underlättar.

Datum:2009-09-20 Klockan:18:27:55
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback