19!!!! :D

Ojoj, idag blir man ett år äldre! 19 känns mycket äldre än 18 måste jag säga, men det känns sjukt bra!!! Vaknade med ett fint belopp insatt på mitt konto av mamma och pappa, och en för liten bh ;) Hahhaha! Och lite mer, men jag hade inte önskat mig något speciellt för jag kände att jag hade fått så mycket denna våren, studentklänning, balklänning, London + all shopping där och körkortspengar så jag kände att jag inte behövde mer! ;) Sedan i skolan var alla så söta och grattade mig! <3 En liten fika på mässan hann jag med också innan jag cyklade hem och åt min favoritmiddag och chokladtårta! Therese kom på besök också! :D Nu ska jag ta och njuta lite av dagen, man fyller ju bara år en gång per år! ;) Inget plugg idag heller, det är jag inte värd på min dag! Enjoy


Kommentarer
Postat av: Annemie

Grattis i efterskott :)

Datum:2010-04-14 Klockan:22:14:59
URL: http://miesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback